Про журнал
Фаховий науково-виробничий журнал «Індустрія моди. Fashion Industry» — це єдине інформаційне видання галузі, історія якого почалась ще у 1921 році коли мав назву «Легка промисловість» і був інформаційним флагманом легкої промисловості. Журнал «Індустрія моди. Fashion Industry» є його правонаступником, тому буде послідовно і віддано продовжувати його традиції. Українською мовою журнал видається з 1960 року.
Наша мета – відродження, розвиток і піднесення на світовий рівень індустрії моди. Ми прагнемо сприяти активізації розвитку індустрії моди, збереженню та примноженню вітчизняного виробництва товарів легкої та текстильної промисловості
Фаховий науково-виробничий журнал «Індустрія моди. Fashion Industry» є періодичним виданням, в якому публікуються наукові, науково-популярні, науково-навчальні, науково-методичні, науково-публіцистичні, оглядові та інформаційні статті щодо потенціалу та тенденцій розвитку ринку індустрії моди, текстильної промисловості та суміжних галузей, а також рекламні матеріали.
Журнал «Індустрія моди» створено з метою:
– інформування про стан та умови розвитку індустрії моди та суміжних галузей;
– публікування статей, що розкривають сучасний стан наукових знань у галузі;
– інформаційного супроводу діяльності підприємств галузі.
Засновник та видавець науково-виробничого журналу «Індустрія моди. Fashion Industry» — Київський національний університет технологій та дизайну.
Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого ЗМІ: Серія КВ №23909-13749Р від 19.04.2019 р.
ISSN: 2706-588X
e ISSN: 2706-5898
Рішенням Атестаційної колегії МОНУ від 26.11.20 (наказ МОНУ №1471 від 26.11.20) науково-виробничий журнал “Індустрія моди. Fashion Industry” включено до переліку фахових видань категорії Б за наступними технічними спеціальностями:
В журналі публікуються:
- Наукові статті. Публікація оригінальних та оглядових робіт, результатів оригінальних досліджень. (Процедура наукового рецензування)
- Відгуки. Приймаються для публікації короткі відгуки або дискусійні зауваження. (Процедура наукового рецензування)
- Новини та аналіз поточних подій, думки експертів, аналітику, прес-релізи компаній, тощо.
- Інформаційний огляд нової літератури.
- Виставкові та конференційні заходи та події.
- Оголошення.
- Реклама.
Видання орієнтоване на науковців, викладачів, аспірантів, студентів, а також працівників, керівників і провідних фахівців галузі.
Періодичність виходу: щоквартально.
Мови видання: українська, англійська
Обсяг: до 100 сторінок
You must be logged in to post a comment.
Leave a comment